လုပ်ငန်းခွင်အကြို ဆရာအတတ်ပညာကဏ္ဍ ကျား၊ မ ရေးရာ တန်းတူညီမျှရေး လေ့လာဆန်းစစ်မှု အစီရင်ခံစာ
အစီရင်ခံစာတွင်
(၁) ဆရာအတတ်သင်ကျောင်းများအတွက် စီမံခန့်ခွဲရေးနှင့် အုပ်ချုပ်ရေးမူဝါဒများ၊
(၂) သင်ရိုးညွှန်းတမ်းရေးဆွဲမှုများ
(၃) ဆရာအတတ်သင်ကျောင်းများတွင် သင်ကြားရေးနှင့်သင်ယူရေးအလေ့အထများနှင့်
(၄) သင်ကြား သင်ယူမှုအထောက်အကူပြုပစ္စည်းများကို ကျား၊ မ ရေးရာ ရှုထောင့်များမှ ပေါင်းစပ်လေ့လာအကဲဖြတ်မှုအပါအဝင် လေ့လာဆန်းစစ်ခြင်းမှ အဓိကတွေ့ရှိချက်များကို အသားပေးဖော်ပြထားပါသည်။
By Myanmar Education Guide - EDGE