အွန်လိုင်းပညာရေးသည် စိန်ခေါ်မှုများနှင့် အခွင့်အလမ်းများ နှစ်မျိုးစလုံး ပါဝင်နေသည်

BBK DAV အမျိုးသမီးများကောလိပ်သည် ပုဂ္ဂလိကအဖွဲ့အစည်းတစ်ခုမှ ဖွင့်လှစ်ထားသောမြို့ရှိ တစ်ခုတည်းသော အမျိုးသမီးကောလိပ်ဖြစ်သည်။ အဆိုပါကောလိပ်ကို ၁၉၆၇ ခုနှစ်တွင်တည်ထောင်ခဲ့ပြီး ပရော်ဖက်ရှင်နယ်နှင့် အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းပညာရေးကို ရိုးရာသင်တန်းများနှင့် ရောနှောရန် ရည်ရွယ်သည့် ဘာသာရပ်ပေါင်းစုံပါဝင်သည့် အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ 

Neha Saini နှင့်တွေ့ဆုံမေးမြန်းခန်းတစ်ခုတွင် ကျောင်းအုပ်ကြီး Pushpinder Walia ကကူးစက်ရောဂါဖြစ်ပွားနေစဉ်ကာလအတွင်း ကောလိပ်သည် ကျောင်းသားများသာမက  ဆရာများ၏ အစွမ်းအစအမှန်ကို ဖော်ပြပေးသည်ဟု ပြောကြားခဲ့သည်။

ကောလိပ်သည် GNDU လမ်းညွှန်ချက်များအောက်မှ ထွက်ခွာသည့် အတန်းကျောင်းသားများအတွက် အွန်လိုင်းစာမေးပွဲများကို ပြုလုပ်ပေးသည်။ ထိုစာမေးပွဲများကို virtual mode မှတဆင့်ပထမဆုံးအကြိမ် ပြုလုပ်ခြင်းဖြစ်သည်။ 

လေ့ကျင့်ခန်းတွင် သင်မည်သည့် စိန်ခေါ်မှုများကိုရင်ဆိုင်နေရသနည်း။ 
ကျွန်ုပ်တို့ပညာရေးစနစ်၏ စာမေးပွဲများရှိသည်ကို ကျွန်ုပ်တို့ သိထားကြသောကြောင့်၊ ကျောင်းသားများ၏ လုပ်ငန်းခွင်အပေါ်  တိုက်ရိုက်သက်ရောက်မှုရှိသောကြောင့် သင်တန်းများအတွက် စာမေးပွဲများပြုလုပ်ရန် အရေးကြီးသည်။ 

ကျောင်းသားအမြောက်အမြားအတွက် အွန်လိုင်းစာမေးပွဲများ ဖြေဆိုရန် စိန်ခေါ်မှုတစ်ခုဖြစ်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့တတ်နိုင်သမျှ ချောမွေ့စွာဖြေဆိုနိုင်ရန်ကြိုးစားခဲ့သည်။ စာမေးပွဲကာလအတွင်း သို့မဟုတ် စာမေးပွဲပြီးနောက် ပြဿနာများ ရင်ဆိုင်ရသော မည်သည့်ကျောင်းသားကိုမဆိုကူညီရန် စီစဉ်ထားသည် ထိုပြဿနာများကိုဖြေရှင်းပေးမည့် အဖွဲ့မျာလည်းပါဝင်သည်။ စာမေးပွဲမစခင် ၁၅ မိနစ်အလိုတွင် ကျောင်းသားများအား မေးခွန်းလွှာများပို့ပေးပါသည်။ ကျောင်းသားများသည် စာမေးပွဲဖြေပြီးသည်နှင့် စာရွက်စာတမ်းများကို PDF ပုံစံဖြင့် အီးမေးလ်ဖြင့် ပို့ပေးသည်။  ၎င်းကိုကျွန်ုပ်တို့ အကဲဖြတ်စစ်ဆေးရန် ပေးပို့ခြင်းဖြစ်သည်။

လက်ရှိဖြစ်ပွားနေသော ရောဂါကူးစက်မှုကြောင့် ပညာရေးစနစ်သည် အွန်လိုင်းစနစ်သို့ပြောင်းလဲသွားသည်နှင့်အမျှ ဆရာများသာမက ကျောင်းသားများကိုလည်း ရုတ်တရက်ဖိအားပေးမှုများ ဖြစ်စေခဲ့သည်။ 

အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုအနေဖြင့် ဖိစီးမှုကို သင်ဘယ်လို ကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းနိုင်မလဲ။
အွန်လိုင်းသင်ကြားမှုသို့ ပြောင်းရွှေ့ခြင်းသည် အတင်းအကျပ်မဟုတ်ဘဲ စေတနာအလျောက်သင်ကြားခြင်းဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် အရင်ကတည်းကတုံ့ပြန်မှုမှာနှေးကွေးပြီး ကွက်လပ်များစွာရှိခဲ့သည်။  အရာရာတိုင်းကို ဖြစ်မြောက်အောင် လုပ်ဆောင်နိုင်လာခြင်းသည် ဆရာ၊ ဆရာမများနဲ့ကျောင်းသားများရဲ့အစွမ်းအစများကို ထုတ်ဖော်ပြသခဲ့ခြင်း ဖြစ်သည်။  ဆရာများသည် ကျွမ်းကျင်မှု အသစ်များကို တီထွင်ခဲ့ကြပြီး ကျောင်းသားများသည်လည်း ထိုနည်းတူစွာပြုလုပ်ခဲ့သည်။ ကျောင်းသားများအကြား ယခင်က ရှိနေခဲ့သည့် စိုးရိမ်ပူပန်မှုများလည်းလျော့နည်းသွားပြီး ၎င်းတို့သည်ပိုမိုယုံကြည်မှုရှိလာပြီးပြောင်းလဲမှုနှင့် အံဝင်ခွင်ကျဖြစ်နေသည်။


ဘယ်လိုကောလိပ်၏ အွန်လိုင်းဝန်ခံချက်ဖြစ်စဉ်ကို 'new normal' နှင့်ဆက်စပ်သော သင်တန်းအသစ်တစ်ခုကို သင်မိတ်ဆက်ပြီးပြီလား။
ကျောင်းသားများအကြား စိတ်ဖိစီးမှုနှင့် မရေရာမှုများကြောင့် အွန်လိုင်းဝင်ခွင့်လျှောက်လွှာမှာအလွန်နှေးကွေးခဲ့သည်။ ယခုမူကား ကျောင်းသားများ အခြေချပြီး ဆရာများ အွန်လိုင်းအတန်းများ သင်ကြားရန်အတွက် ပစ္စည်းကိရိယာများ တပ်ဆင်ထားပြီဖြစ်သောကြောင့် ကျွန်ုပ်တို့၏ ပညာရေးခရီးစဉ်တွင် စွမ်းရည်မြှင့်တင်မှု သင်တန်းငါးခု ထပ်တိုးလိုက်ပြီဖြစ်သည်။ ဤသင်တန်းများကို UGC မှအတည်ပြုသည်။ ကူးစက်ရောဂါဖြစ်ပွားမှုအတွင်း ခံစားခဲ့ရသော တိုင်းပြည်အတွင်းရှိ ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှု လုပ်သားရှားပါးမှုကို သတိရလျက် ကျွန်ုပ်တို့သည်ဆေးရုံစီမံခန့်ခွဲမှုနှင့် ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှုအရင်းအမြစ်များကို သင်တန်းများစတင်ဖွင့်လှစ်ခဲ့သည်။

ကပ်ရောဂါဖြစ်ပွားပြီးနောက် ကမ္ဘာပေါ်ရှိ အဆင့်မြင့်ပညာရေး၏ အနာဂတ်ခန့်မှန်းချက်ကဘာလဲ။
ကျွန်ုပ်တို့၏ တစ်ဦးချင်းစီနှင့်အဖွဲ့အစည်းဆိုင်ရာ တည်ရှိမှုတို့၏ ရုတ်တရက်ပြောင်းလဲမှုသည်အရာများနှင့် ပတ်သက်၍ ကျွန်ုပ်တို့၏ အမြင်များကို အခြေခံကျကျပြောင်းလဲသွားစေသည်။ 

ပညာရေး၌ စာသင်ခန်းသင်ကြားခြင်းနှင့် အစားထိုးခြင်းမရှိခြင်းကို ကျွန်ုပ်ခံစားမိသော်လည်း၊ virtual စာသင်ခန်းများသည် ဖြစ်နိုင်ချေအသစ်တစ်ခုကို ဖွင့်လှစ်ခဲ့သည်။ ဥပမာ webinars များသည် ပိုမိုထိရောက်ပြီး ကြည်လင်ပြတ်သားသော ဆွဲဆောင်မှုရှိသည်။ အများဆုံးပါဝင်ခွင့်ကို ကန့်သတ်ချက်ရှိသည်။ နည်းပညာအနေဖြင့် လေ့လာသင်ယူမှုနှင့် ပညာရေးဆိုင်ရာ ကိရိယာတစ်ခုအနေဖြင့် ယခုအချိန်တွင်၎င်း၏ စစ်မှန်သော အလားအလာကိုသက်သေပြနိုင်ခဲ့သည်။ 

Ref: tribuneindia
 

Latest Post Read 607 times