ၿဗိတိသွ်ေကာင္စီက ေပးအပ္သည့္ IELTS ပညာသင္ဆု

ၿဗိတိသွ်ေကာင္စီက ေပးအပ္သည့္ IELTS ပညာသင္ဆု

ျပည္ပတကၠသိုလ္တစ္ခုခု တြင္ တက္ေရာက္ရန္ တကၠသိုလ္ ဝင္ခြင့္ အဂၤလိပ္စာအရည္အေသြး လိုအပ္ခ်က္အတြက္ IELTS စာေမး ပြဲေျဖဆိုရင္း ပညာသင္ဆုပါ တစ္ပါ တည္း ေလွ်ာက္ထားရယူႏိုင္သည့္ အခြင့္အေရးျဖစ္သည္။

IELTS Scholarship ကို အမ်ိဳးအစားႏွစ္မ်ိဳး သတ္မွတ္၍ ေပးအပ္ မည္ျဖစ္သည္။

ပထမတစ္မ်ိဳးသည္ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ေနထုိင္ေသာ ေက်ာင္းသားသံုးဦးအား တစ္ဦး လွ်င္ စတာလင္ေပါင္ ၂,၀၀၀ (ျမန္ မာက်ပ္ ၃၂ သိန္းခန္႔) ေပးမည္ ျဖစ္ၿပီး ဒုတိယတစ္မ်ိဳးသည္ အေရွ႕အာရွႏုိင္ငံမ်ားရွိ British Council မ်ားမွ စုေပါင္းခ်ီးျမႇင့္ေသာ Regio-nal IELTS Scholarship ျဖစ္ကာ  အေရွ႕အာရွႏုိင္ငံမ်ားမွ ထူးခြၽန္ ေက်ာင္းသားသံုးဦးေရြးခ်ယ္ကာ စုစုေပါင္း စတာလင္ေပါင္ ငါး ေသာင္းခြဲခန္႔ ေပးအပ္မည္ျဖစ္ သည္။

READ - ျမန္မာႏုိင္ငံမွ ဆရာ၊ ဆရာမ်ားအတြက္ အေကာင္းဆုံး သင္ၾကားျခင္းနဲ႔ ေအာင္ျမင္ျခင္းဆုိတဲ့ ပညာေတာ္သင္ အစီအစဥ္

IELTS Scholarship ပညာသင္ဆု ေလွ်ာက္ထားလိုသူမ်ားသည္ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ လက္ရွိေန ထုိင္သူ၊ ျမန္မာႏိုင္ငံျပင္ပတြင္ ၂၀၁၈-၁၉ ပညာသင္ႏွစ္က စ၍ ဘြဲ႕ႀကိဳ(Undergraduate)ႏွင့္ ဘြဲ႕ လြန္ (Postgraduate)ပညာသင္ ၾကားမည့္သူ၊ IELTS လက္မွတ္ကို ဝင္ခြင့္လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုအေနျဖင့္ လက္ခံေသာ တကၠသိုလ္တြင္ တက္မည့္သူ၊ IELTS Test Componentတစ္ခုခ်င္းစီတြင္ အနည္းဆံုး Band Score 6 ရရွိသူ၊ IELTS စာေမးပြဲကို ၂၀၁၇ ဧၿပီ ၁ ရက္ႏွင့္ ေနာက္ပိုင္းေျဖဆိုထားသူ၊ ၂၀၁၈ ဇူလိုင္ ၂ ရက္ မတိုင္မီ မိမိေလွ်ာက္ ထားေသာ တကၠသိုလ္မွ ဝင္ခြင့္အ ေထာက္အထား (Acceptance Letter) ကို ျပႏိုင္သူျဖစ္ရမည္။

ပညာသင္ဆု ရရွိေသာ ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ ၎တို႔ တက္မည့္ ေက်ာင္းသို႔ ၿဗိတိသွ် ေကာင္စီက တိုက္႐ိုက္ေငြေၾကး ေပးသြင္းေပးမည္ျဖစ္သည္။

ပညာသင္ဆုေလွ်ာက္လႊာ ကို https://www.ieltsasia.org/ ieltsprize/application/form တြင္ ဧၿပီ ၃၀ ရက္ ေနာက္ဆံုး ေလွ်ာက္ထားရမည္ ျဖစ္ၿပီး ေလွ်ာက္လႊာႏွင့္အတူ IELTS TestReport Form ကို ပူးတြဲတင္ျပရမည္ျဖစ္သည္။

ေလွ်ာက္ထားသူမ်ားအား ဇြန္လအတြင္း ပထမအႀကိမ္အင္ တာဗ်ဴးေခၚယူမည္ျဖစ္ၿပီး ပထမ အႀကိမ္ေအာင္ျမင္ပါက ဒုတိယအ ႀကိမ္အင္တာဗ်ဴးကို ဇူလိုင္အတြင္း ေျဖဆိုရမည္ျဖစ္သည္။

အေသးစိတ္ကို https:// www.ieltsasia.org/ieltsprize/ တြင္ ၾကည့္႐ႈႏုိင္သည္။

မိမိတို႔ တက္ေရာက္လုိသည့္ သင္တန္းေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ ပုဂၢလိက တကၠသိုလ္မ်ားကို ရွာေဖြလိုပါက ဒီ Link မွာရွာေဖြႏိုင္ပါသည္။

Source: 7day daily

International Read 1904 times