တကၠသုိလ္၀င္တန္းေအာင္ျမင္ၿပီးသူမ်ား ရာႏႈန္းျပည့္ Full Scholarship ႏွင့္ 30 Asian Bursary ပညာသင္ဆုမ်ား အခမဲ့ေလွ်ာက္ထားႏိုင္

တကၠသုိလ္၀င္တန္းေအာင္ျမင္ၿပီးသူမ်ား ရာႏႈန္းျပည့္ Full Scholarship ႏွင့္ 30 Asian Bursary ပညာသင္ဆုမ်ား အခမဲ့ေလွ်ာက္ထားႏိုင္

ထုိပညာသင္ဆုမ်ားမွာ ထုိင္းႏိုင္ငံႏွင့္ အေမရိကန္ Webster University ရွိ ဘြဲ႕ဒီဂရီတန္းႏွင့္ ဘြဲ႕လြန္တန္းမ်ားအတြက္ ေပးအပ္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး အေရွ႕ေတာင္အာရွ၏ တစ္ခုတည္းေသာ အေမရိကန္ တုိက္ရုိက္ေက်ာင္းခြဲတစ္ခုလည္း ျဖစ္သည္။

ထုိေက်ာင္းမွာ ထုိင္းႏုိင္ငံရွိ ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕ႏွင့္ Chan.Am, Hua Him ၿမိဳ႕တို႔၌ Campus ႏွစ္ခုျဖင့္ ရပ္တည္လ်က္ရွိၿပီး Main Campus အပါအ၀င္ ေက်ာင္းခြဲ Campus ေပါင္း ရွစ္ခု ျဖစ္ေသာ USA၊ UK၊ Switzerland၊ Australia၊ The Netherlands၊ China၊ Greece ႏွင့္ Ghana ႏုိင္ငံႀကီးမ်ားသုိ႔ သြားေရာက္ပညာသင္ၾကားလိုပါက အသြားအျပန္ ေလယာဥ္လက္မွတ္အခမဲ့ ေပးသည့္အျပင္ Thialand Campus တြင္ သင္ၾကားေနေသာ ေက်ာင္းလချဖင့္ ပညာသင္ႏွစ္၀က္ သို႔မဟုတ္ ပညာသင္ႏွစ္တစ္ႏွစ္တာ ကာလ သြားေရာက္သင္ၾကားႏုိင္သည္။

READ - ၂၀၁၆-၁၇ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ တကၠသိုလ္၀င္တန္း စာေမးပြဲေအာင္ျမင္ခဲ့သည့္ မည္သည့္ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမဆို ပညာသင္ေထာက္ပံ့ေၾကး ေလွ်ာက္ထားႏုိင္

ထုိပညာသင္ဆုမ်ားကို မိမိတို႔ရရွိထားေသာ ရမွတ္အလိုက္ ပညာသင္ဆုမ်ား ရယူႏုိင္ျခင္း၊ Double Major မ်ားကို အခ်ိန္တုိ အတြင္း ကုန္က်စရိတ္ သက္သာစြာ သင္ယူႏုိင္ျခင္း၊ လက္ေတြ႕လုပ္ငန္းခြင္ အေတြ႕အႀကံဳစြမ္းရည္မ်ား ရရွိႏိုင္ျခင္း၊ စစ္မွန္ေသာ အေမရိကန္ပညာေရးစနစ္ကို Webster University တစ္ခုတည္း၌ သင္ယူႏုိင္ျခင္းႏွင့္ အေနာက္ႏိုင္ငံရွိ ေက်ာင္းခြဲမ်ား သို႔လည္း ေလယာဥ္လက္မွတ္ အခမဲ့ရယူ၍ သြားေရာက္သင္ယူႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းပညာသင္ဆုႏွင့္အတူ Part-time၊ Full-time Internship Program (လုပ္ငန္းခြင့္အေတြ႕ႀကံဳ) မ်ား ပူးတြဲသင္ယူႏုိင္မည့္ အခြင့္အလမ္းတို႔ကို Webster University မွ တုိက္ရုိက္ခ်ီးျမွင့္ထားေသာ The Best Agency in ASEAN 2016 Award ဆုရ Myanmar Search International (MSI) ႏုိင္ငံျခား ပညာေရး၀န္ေဆာင္မႈတြင္ အခမဲ့ ေလွ်ာက္ထားႏိုင္သည္။

ရာႏႈန္းျပည့္ပညာသင္ဆုတြင္ ရာႏႈန္းျပည့္ပညာသင္ဆု၊ ၅၀ ရာခုိင္ႏႈန္းႏွင့္ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္း ပညာသင္ဆုမ်ားလည္း ေပးအပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

မိမိတို႔ တက္ေရာက္လုိသည့္ သင္တန္းေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ ပုဂၢလိက တကၠသိုလ္မ်ားကို ရွာေဖြလိုပါက ဒီ Link မွာရွာေဖြႏိုင္ပါသည္။

Source: ျမ၀တီ

International Read 2066 times