ကမ္ဘာ့ကူးစက်ရောဂါကြောင့် ကျောင်းများသည် ၎င်းတို့ သတ်မှတ်ထားသောစံချိန်များနှင့် လုပ်ပိုင်ခွင့်များကို တစ်ဆင့်လျော့ခဲ့ရသည်။ သို့သော် ကောလိပ်များတွင် သတ်မှတ်ထားသော စံနှုန်းများသည် ကျောင်းသားသစ် များအတွက် အခက်အခဲ ဖြစ်နေပါသေးသည်။ ရှေ့ဆက်၍ ၎င်းတို့ အနေဖြင့် ကပ်ရောဂါကာလအတွင်း မည်သို့ ဆက်လက်၍ ပညာ သင်ကြားရမည်််််ကို နားလည်ရန် ခက်ခဲနေသေးသည်။ “ထို အကြောင်းအရာများသည် ကျောင်းသားများအပေါ်တွင် သုတေသနပြုလုပ်ရန် သို့မဟုတ် အစီအစဉ် တစ်ရပ်အနေဖြင့် ဆောင်ရွက်ရမည့် ကိစ္စမဟုတ်ပါဘူး။
ကျောင်းသားများအနေဖြင့် ၎င်းတို့ အလုပ်လုပ်ဖို့ဆုံးဖြတ်ချက်ချပြီးတာနှင့် ၎င်းတို့အတွက် လုပ်နိုင်တာတွေအားလုံးကို တိကျသေချာသော ထောက်ပံ့မှုများနှင့် ရွေးချယ်စရာများကို တာဝန်ရှိသူများက ထောက်ပံ့နိုင်အောင် ပြုလုပ်ပေးရမည် ဖြစ်သည်။ “ ဟု Dickinson School၏ ဝင်ခွင့်ဌာနမှူးမှ ပြောထားသည်။ နိုင်ငံတကာ အသိအမှတ်ပြု စာမေးပွဲများဖြစ်သည့် SAT နှင့် ACT ကဲ့သို့ ဆရာဖြစ် ဝင်ခွင့် စာမေးပွဲများသည် နှစ်ပေါင်းများစွာ ကျောင်းများအတွက် ဆော့ဝဲလ်ဖြင့် လုပ်ဆောင်ပေးနေသည်။ ကောလိပ်နှင့် ဆက်စပ်နေသော ကောလိပ်ကျောင်းသားများအတွက် ဆက်သွယ်ပေးသော စာမေးပွဲ တစ်ခုဖြစ်သည်။
စာမေးပွဲများအတွက် အရေးပါသော တွဲဘက်လိုအပ်ချက်တစ်ခုဖြစ်သည့် Nationwide Middle for Honest and Open Testing အရ မိသားစု၏ ဝင်ငွေ ကိုပါ အကဲဖြတ် စောင့်ကြည့်ပြီးမှ ရလာသော ရမှတ်များကို ကပ်ရောဂါများနှင့် နှီးနွယ်၍ ရလာသော စိန်ခေါ်မှုများနှင့် ဆက်စပ်၍ အနည်း နှင့် အများ အတိုး အလျော့လုပ်ပေးရန် ကောလိပ်ကျောင်းပေါင်း ၄၀၀ ခန့်ကို အသိပေးထားပြီး ဖြစ်သည်။ ယခုအမေရိကန်ပြည်ထောင်စုရှိလေးနှစ်ကျောင်းနှင့်တက္ကသိုလ်များ၏ ၆၀% ကျော်သည်စစ်ဆေးမှုရမှတ်များ မလိုအပ်တော့ပါ။ ကောလိပ်ကျောင်းသားတော်တော်များများကအပြောင်းအလဲကိုကြိုဆိုကြသော်လည်း စံနှုန်းအဆင့်သတ်မှတ်ချက်မရှိခြင်းသည် ဌာနမှုူးများအတွက် ကျောင်းသားများကို အကဲဖြတ်ဖို့ အခက်အခဲ အနည်း ငယ်ရှိနိုင်သည်။
ဝင်ခွင့်အကြံပေးများက ၎င်းတို့ အနေဖြင့် ကျောင်းမှတ်တမ်း၊အဆင့်နှင့်အဆိုပြုချက် များနှင့် ပတ်သက်၍ ပိုမိုထည့်သွင်းစဉ်းစားရသည်ဟု ဆိုထားသည်။ သူတို့ကကောလိပ်ကျောင်းသားများကို ကူးစက်ရောဂါကြောင့် သူတို့အပေါ်ချမှတ်ထားသောကန့်သတ်ချက်များနှင့်ကျွမ်းကျင်မှုမှသိရှိခဲ့သည်များကိုမည်သို့ကိုင်တွယ်ခဲ့ပုံကိုပင်စဉ်းစားခဲ့ကြသည်။ Pennsylvania ပြည်နယ်ကောလိပ်မှ ဝင်ခွင့်ဌာနမှူး Eric Furda မှလည်း "ကောလိပ်ကျောင်းသားတွေဟာ Covid ကာလ တစ်လျှောက်လုံးမှာသူတို့ဘဝရဲ့အခြေအနေနှင့် ပတ်သက်၍ ထပ်ပြီးရှင်းရှင်းလင်းလင်း သိသင့်တယ် " ဟု ဆိုထားသည်။"ဆိုလိုတာက Covid ကသူတို့ကိုဘယ်လိုအကျိုးသက်ရောက်တယ်ဆိုတာကိုနက်နက်ရှိုင်းရှိုင်းရှာဖွေပြီး ထိုအရာကို ဘယ်လို ကိုင်တွယ် ဖြေရှင်းမလဲဆိုတာနှင့် ဆက်လက်၍ သွားရမည့် ပညာရေး ခရီး၏ အကျိုးသက်ရောက်မှုကို ရှင်းရှင်းလင်း လင်း သိသင့်သည်” ဟု ထပ်မံဖြည့်စွက်ပြောကြားသည်။
ကောလိပ် ၉၀၀ ခန့်ကစုပေါင်းအသုံးပြုလျက်ရှိသောFrequent Software နှင့် Coalition Software တို့တွင် ကောလိပ်ကျောင်းသားများအတွက်ကူးစက်ရောဂါ ဖြစ်ပွားနေသည့် ကာလအတွင်း အိမ်မှတစ်ဆင့်၎င်းတို့၏ကျွမ်းကျင်မှုကို ရှင်းလင်းတင်ပြရန် လုပ်ဆောင်ချက်များကို ထည့်သွင်းထားပြီး ဖြစ်သည်။ Carleton School မှ ကျောင်း၀င်ခွင့်ဌာနမှူး Artwork Rodriguez ကလည်း သင်ကြားသူများနှင့်စေ့စပ်ထားသည့်ပညာရှင်များအမျိုးအစားကိုတည်ဆောက်ရန်နှင့်ကွဲပြားခြားနားသောစွမ်းရည်များနှင့်အတွေ့အကြုံများကိုကျောင်းဝင်းအတွင်းသို့ပို့ပေးရန် နည်းလမ်းများရှာဖွေနေကြသည် ဟု ပြောကြားထားသည်။
ဆက်လက်၍ ၎င်းမှ ကောလိပ်ကျောင်းသားများသည်သူတို့၏ဘ၀ ထဲမှ ပုံမှန်လုပ်ရိုးလုပ်စဉ်များကိုဖယ်ရှားလိုက်သောအခါသူတို့၏ဘ၀ အတွက် နောက်ထပ်ထူးခြားသည့်ပြတင်းပေါက်တစ်ခုဖြစ်လာနိုင်သည် ဆိုထားသည်။ "ဒါဟာလူတိုင်းအပေါ်တူညီနည်းလမ်းများအပေါ်အကျိုးသက်ရောက်မှုရှိသည်မဟုတ်ခဲ့ပေမယ့်သေချာပေါက်သွယ်ဝိုက်လူတိုင်းထိခိုက်ခဲ့သည်" ဟုသူကဆိုသည်။ ကောလိပ်ကျောင်းသားများ၏အတွေ့အကြုံနှင့်စပ်လျဉ်း၍ Colorado School မှ ဝန်ခွင့်ဌာနမှူး Matt Bonser က ဒါဟာ ကျောင်းသားများ၏ စီမံခန့်ခွဲမှုနှင့်ဇွဲရှိမှု ကို အတည်ပြုနိုင်သည်ဟု ဥပမာပေး ပြောကြားခဲ့သည်။ ထို့အပြင် သူက“ အနည်းဆုံးတော့မျှော်လင့်ချက်ရောင်ခြည်အချို့ရှိလိမ့်မယ်လို့မျှော်လင့်ပါတယ်။ဖြစ်နိုင်သည်မှာ၎င်းတို့အားသူတို့၏ရည်မှန်းချက်များသို့မဟုတ်သူတို့အနာဂတ်အတွက်မျှော်လင့်နေသည့်အရာများကိုရှင်းရှင်းလင်းလင်းဖြစ်စေရန်သူတို့ကိုကူညီလိမ့်မည်။ "ဟု ပြောကြားခဲ့ပါသည်။
By Myanmar Education Guide - EDGE
Ref: Metro Politan News