ဆရာများ သင်ကြားရေးထိရောက်ဖို့အတွက် အရေးကြီးသောအချက်များ

ဆရာများ သင်ကြားရေးထိရောက်ဖို့အတွက် အရေးကြီးသောအချက်များ

**Unicode**

 

ဒီအချက်က သိသာတယ်ဆိုပေမယ့် လေ့လာချက်အရ ဒီလို ဘာသာရပ်ကိုနားလည်မှု စာသင်ကြားပေးမယ့် ဆရာတွေက အရမ်းအရေးကြီးပါတယ်။ 

၂. အရမ်းချီးကျူးမှုက ကောင်းတာထက် ဆိုးတာကိုပိုအားပေးပါတယ်

မှားယွင်းတဲ့ ချီးကျူးမှုမျိုးက ကျောင်းသားတွေအတွက်မကောင်းပါဘူး။ ကျွမ်းကျင်သူများ လေ့လာချက်အရ ချီးကျူးတယ်ဆိုတာ အားပေးတယ်လို့ ဆိုလိုချင်ပေမယ့်၊ တကယ့် အဓိပ္ပာယ်ပေါက်သွားတာက ဆရာဘက်က ကျောင်းသားအပေါ်ကို မမျှော်လင့်တဲ့ပုံဖြစ်သွားစေပါတယ်။

ဥပမာ ကျောင်းသားရဲ့ ရှုံးနိမ့်မှုကို ဆရာက ဒေါသထွက်မယ့်အစား ဂရုဏာသက်တဲ့ပုံ ပြမယ်ဆိုရင် ကျောင်းသားက သူအရည်အချင်းမရှိလို့ ဒီလိုဖြစ်သွားတာလို့ ခံယူသွားနိုင်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် အချို့နည်းလမ်းတွေက အခြေအနေပေါ်မူတည်ပါတယ်။

၃. သင်ကြားမှုပုံစံများ

သင်ကြားမှုပုံစံက အခြေခံအရမ်းမကောင်းတဲ့ ကျောင်းသားတွေအရမ်းအရေးကြီးပြီး၊ မေးခွန်းထုတ်တဲ့ပုံစံ၊ စာစစ်တဲ့ ပုံစံတွေကလည်း အရေးကြီးပါတယ်။  ဒီအပိုင်းမှာဆိုရင် ကျောင်းသားတွေကို လေ့လာဖို့အချိန်ပေးခြင်း၊ ဖြည်းဖြည်းချင်း သင်ကြားပေးတာတို့ ပါဝင်ပါတယ်။

ထိရောက်တဲ့သင်ကြားမှု ဆိုတာ အဓိပ္ပာယ်ဖွင့်ဖို့ ခက်ပေမယ့်၊ ကျောင်းသားရဲ့ အောင်မြင်မှုဆိုတာ ဆရာရဲ့အရည်အချင်းကို ဖော်ပြရာလည်း ရောက်ပါတယ်။

၄. ဆရာရဲ့ ယုံကြည်မှု

အတန်းထဲမှာ သင်ကြားမှုပုံစံနဲ့ ရည်ရွယ်ချက်ကို သိဖို့လိုပါတယ်။ ဥပမာ သင်္ချာသင်ကြားတဲ့ပုံစံမှာဆိုရင် ဘာကိုနားလည်စေချင်လဲ၊ ကျောင်းသားတွေ ဘယ်လို လေ့လာစေချင်လဲ ဆိုတာတွေကလည်း ထည့်သွင်းစဉ်းစားရမှာပါ။

၅. ဆရာနဲ့ကျောင်းသားဆက်ဆံရေး

ဆရာနဲ့ ကျောင်းသားအပြန်အလှန်ဆက်ဆံမှုကလည်း သင်ကြားရေးမှာ သက်ရောက်မှုရှိပါတယ်။ ဆရာအနေနဲ့လည်း သင်ကြားဖို့တက်ကြွနေတဲ့ ပတ်ဝန်းကျင်ကို ဖန်တီးရမှာပါ။ ကျောင်းသားရဲ့အောင်မြင်မှုဆိုတာ အရည်အချင်းထက်၊ ကြိုးစားမှုပါဝင်သင့်ပါတယ်။


ပညာရေးလမ်းညွှန် website တွင် ပါဝင်သော သင်တန်းများ၊ ကျောင်းများ၊ Scholarship၊ Knowledge များနှင့် ပတ်သက်သော အချက်အလက်များကို ဝင်ရောက်ရှာဖွေ ဖတ်ရှုနိုင်ပါတယ်။

 

**Zawgyi**

 

ဒီအခ်က္က သိသာတယ္ဆိုေပမယ့္ ေလ့လာခ်က္အရ ဒီလို ဘာသာရပ္ကိုနားလည္မႈ စာသင္ၾကားေပးမယ့္ ဆရာေတြက အရမ္းအေရးႀကီးပါတယ္။ 

၂. အရမ္းခ်ီးက်ဴးမႈက ေကာင္းတာထက္ ဆိုးတာကိုပိုအားေပးပါတယ္

မွားယြင္းတဲ့ ခ်ီးက်ဴးမႈမ်ိဳးက ေက်ာင္းသားေတြအတြက္မေကာင္းပါဘူး။ ကြ်မ္းက်င္သူမ်ား ေလ့လာခ်က္အရ ခ်ီးက်ဴးတယ္ဆိုတာ အားေပးတယ္လို႔ ဆိုလိုခ်င္ေပမယ့္၊ တကယ့္ အဓိပၸာယ္ေပါက္သြားတာက ဆရာဘက္က ေက်ာင္းသားအေပၚကို မေမွ်ာ္လင့္တဲ့ပံုျဖစ္သြားေစပါတယ္။

ဥပမာ ေက်ာင္းသားရဲ႕ ႐ံႈးနိမ့္မႈကို ဆရာက ေဒါသထြက္မယ့္အစား ဂ႐ုဏာသက္တဲ့ပံု ျပမယ္ဆိုရင္ ေက်ာင္းသားက သူအရည္အခ်င္းမရွိလို႔ ဒီလိုျဖစ္သြားတာလို႔ ခံယူသြားႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိဳ႕နည္းလမ္းေတြက အေျခအေနေပၚမူတည္ပါတယ္။

၃. သင္ၾကားမႈပံုစံမ်ား

သင္ၾကားမႈပံုစံက အေျခခံအရမ္းမေကာင္းတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြအရမ္းအေရးႀကီးၿပီး၊ ေမးခြန္းထုတ္တဲ့ပံုစံ၊ စာစစ္တဲ့ ပံုစံေတြကလည္း အေရးႀကီးပါတယ္။  ဒီအပိုင္းမွာဆိုရင္ ေက်ာင္းသားေတြကို ေလ့လာဖို႔အခ်ိန္ေပးျခင္း၊ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း သင္ၾကားေပးတာတို႔ ပါ၀င္ပါတယ္။

ထိေရာက္တဲ့သင္ၾကားမႈ ဆိုတာ အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဖို႔ ခက္ေပမယ့္၊ ေက်ာင္းသားရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈဆိုတာ ဆရာရဲ႕အရည္အခ်င္းကို ေဖာ္ျပရာလည္း ေရာက္ပါတယ္။

၄. ဆရာရဲ႕ ယံုၾကည္မႈ

အတန္းထဲမွာ သင္ၾကားမႈပံုစံနဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို သိဖို႔လိုပါတယ္။ ဥပမာ သခ်ၤာသင္ၾကားတဲ့ပံုစံမွာဆုိရင္ ဘာကိုနားလည္ေစခ်င္လဲ၊ ေက်ာင္းသားေတြ ဘယ္လို ေလ့လာေစခ်င္လဲ ဆိုတာေတြကလည္း ထည့္သြင္းစဥ္းစားရမွာပါ။

၅. ဆရာနဲ႔ေက်ာင္းသားဆက္ဆံေရး

ဆရာနဲ႔ ေက်ာင္းသားအျပန္အလွန္ဆက္ဆံမႈကလည္း သင္ၾကားေရးမွာ သက္ေရာက္မႈရွိပါတယ္။ ဆရာအေနနဲ႔လည္း သင္ၾကားဖို႔တက္ၾကြေနတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ကို ဖန္တီးရမွာပါ။ ေက်ာင္းသားရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈဆိုတာ အရည္အခ်င္းထက္၊ ႀကိဳးစားမႈပါ၀င္သင့္ပါတယ္။

မိမိတို႔ တက္ေရာက္လုိသည့္ သင္တန္းေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ ပုဂၢလိက တကၠသိုလ္မ်ားကို ရွာေဖြလိုပါက ဒီ Link မွာရွာေဖြႏိုင္ပါသည္။

ပညာေရးလမ္းညႊန္ website တြင္ ပါ၀င္ေသာ သင္တန္းမ်ား ေက်ာင္းမ်ားScholarshipKnowledge မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အခ်က္အလက္မ်ားကို ၀င္ေရာက္ရွာေဖြ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါတယ္။

Tips Read 5334 times