ကျောင်းသားများ စာသင်ခန်းတွင် မှတ်စုရေးသားနည်း

ကျောင်းသားများ စာသင်ခန်းတွင် မှတ်စုရေးသားနည်း

**Unicode**

 

မှတ်စုရေးသားခြင်းအားဖြင့်

- သင်ခန်းစာများကို ပို၍ အာရုံစူးစိုက်နားထောင်ခြင်းကို ဖြစ်စေသည်။

- ပြန်လည်လေ့လာရန်၊ အခြေခံကောင်းကို ရရှိစေသည်။

- သင်ခန်းစာများကို ပို၍ နားလည်စေသည်။

မှတ်စုရေးနည်း (၁)

- အကြောင်းအရာအလိုက် အုပ်စုခွဲ မှတ်သားနည်း

- ကိုးကားစာအုပ် (သို့မဟုတ်) Presentation ရှိပြီး ဖြစ်သည့် သင်ခန်းစာများအတွက် မှတ်စုရေးသားရာတွင် အသုံးဝင်သည့် နည်းစနစ်ဖြစ်သည်။

မှတ်စုရေးနည်း (၂)

- နှုတ်တိုက်သင်ခန်းစာများကို မှတ်စုရယူရာတွင် အသုံးဝင်သည်။

- အသေးစိတ်ဆက်လက်လေ့လာရမည့် အဓိကအချက်များ မှတ်သားရန်နေရာ

- သင်ခန်းစာပို့ချနေစဉ်အတွင်း လိုက်လံမှတ်သားရန်နေရာ

- သင်ခန်းစာပြီးနောက် အကျဉ်းချုပ်ရေးသားရန်နေရာ

သင်ခန်းစာမစတင်မီ

ကိုးကားစာအုပ်မှ သင်ခန်းစာနှင့်ပတ်သက်သည့်အခန်းကို ကြိုတင်ဖတ်ရှုထားခြင်းအားဖြင့် မှတ်စုရေးသားရာတွင် များစွာ အထောက်အကူ ဖြစ်စေမည်ဖြစ်သည်။

မှတ်စုရေးသားနည်း (၃)

အကြောင်းအရာ ဆက်စပ်မှုအလိုက် မှတ်သားခြင်း

ပါဝင်သည့်အကြောင်းအရာ စုံလင်များပြားသည့် သင်ခန်းစာများကို မှတ်သားရာတွင် အသုံးဝင်သည်။

သင်ခန်းစာသင်ကြာနေစဉ်အတွင်း

- စာသင်ခန်းကျယ်လျှင် ရှေ့နားရအောင် ထိုင်ပါ။

- ထပ်ခါထပ်ခါပြောနေသည့် အချက်များကို အထူးဂရုပြုပါ။

- ကြားသည့်အတိုင်း မမှတ်ပါနှင့်။ မိမိနားလည်သလို ရေးသား၍ မှတ်ပါ။

- အတိုကောက်မှတ်ချက်များကို သုံးပါ။

သင်ခန်းစာပြီးနောက်

မိမိ၏မှတ်စုကို (၂၄) နာရီအတွင်း ပြန်လည်လေ့လာပါ။ မရှင်းလင်းသည့်အချက်များကို ဆရာနှင့် တိုင်ပင်ပါ၊ သင်တန်းဖော်များနှင့်လည်း တိုင်ပင်ဆွေးနွေးပါ။

ပညာရေးလမ်းညွှန် website တွင် ပါဝင်သော သင်တန်းများ၊ ကျောင်းများ၊ Scholarship၊ Knowledge များနှင့် ပတ်သက်သော အချက်အလက်များကို ဝင်ရောက်ရှာဖွေ ဖတ်ရှုနိုင်ပါတယ်။

 

**Zawgyi**

 

မွတ္စုေရးသားျခင္းအားျဖင့္

- သင္ခန္းစာမ်ားကို ပုိ၍ အာရုံစူးစုိက္နားေထာင္ျခင္းကို ျဖစ္ေစသည္။

- ျပန္လည္ေလ့လာရန္၊ အေျခခံေကာင္းကို ရရွိေစသည္။

- သင္ခန္းစာမ်ားကို ပို၍ နားလည္ေစသည္။

မွတ္စုေရးနည္း (၁)

- အေၾကာင္းအရာအလုိက္ အုပ္စုခြဲ မွတ္သားနည္း

- ကိုးကားစာအုပ္ (သို႔မဟုတ္) Presentation ရွိၿပီး ျဖစ္သည့္ သင္ခန္းစာမ်ားအတြက္ မွတ္စုေရးသားရာတြင္ အသုံး၀င္သည့္ နည္းစနစ္ျဖစ္သည္။

မွတ္စုေရးနည္း (၂)

- ႏႈတ္တုိက္သင္ခန္းစာမ်ားကို မွတ္စုရယူရာတြင္ အသုံး၀င္သည္။

- အေသးစိတ္ဆက္လက္ေလ့လာရမည့္ အဓိကအခ်က္မ်ား မွတ္သားရန္ေနရာ

- သင္ခန္းစာပို႔ခ်ေနစဥ္အတြင္း လုိက္လံမွတ္သားရန္ေနရာ

- သင္ခန္းစာၿပီးေနာက္ အက်ဥ္းခ်ဳပ္ေရးသားရန္ေနရာ

သင္ခန္းစာမစတင္မီ

ကိုးကားစာအုပ္မွ သင္ခန္းစာႏွင့္ပတ္သက္သည့္အခန္းကို ႀကိဳတင္ဖတ္ရႈထားျခင္းအားျဖင့္ မွတ္စုေရးသားရာတြင္ မ်ားစြာ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစမည္ျဖစ္သည္။

မွတ္စုေရးသားနည္း (၃)

အေၾကာင္းအရာ ဆက္စပ္မႈအလိုက္ မွတ္သားျခင္း

ပါ၀င္သည့္အေၾကာင္းအရာ စုံလင္မ်ားျပားသည့္ သင္ခန္းစာမ်ားကို မွတ္သားရာတြင္ အသုံး၀င္သည္။

သင္ခန္းစာသင္ၾကာေနစဥ္အတြင္း

- စာသင္ခန္းက်ယ္လွ်င္ ေရွ႕နားရေအာင္ ထုိင္ပါ။

- ထပ္ခါထပ္ခါေျပာေနသည့္ အခ်က္မ်ားကို အထူးဂရုျပဳပါ။

- ၾကားသည့္အတုိင္း မမွတ္ပါႏွင့္။ မိမိနားလည္သလို ေရးသား၍ မွတ္ပါ။

- အတုိေကာက္မွတ္ခ်က္မ်ားကို သုံးပါ။

သင္ခန္းစာၿပီးေနာက္

မိမိ၏မွတ္စုကုိ (၂၄) နာရီအတြင္း ျပန္လည္ေလ့လာပါ။ မရွင္းလင္းသည့္အခ်က္မ်ားကို ဆရာႏွင့္ တုိင္ပင္ပါ၊ သင္တန္းေဖာ္မ်ားႏွင့္လည္း တုိင္ပင္ေဆြးေႏြးပါ။

မိမိတို႔ တက္ေရာက္လုိသည့္ သင္တန္းေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ ပုဂၢလိက တကၠသိုလ္မ်ားကို ရွာေဖြလိုပါက ဒီ Link မွာရွာေဖြႏိုင္ပါသည္။

ပညာေရးလမ္းညႊန္ website တြင္ ပါ၀င္ေသာ သင္တန္းမ်ား ေက်ာင္းမ်ားScholarshipKnowledge မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အခ်က္အလက္မ်ားကို ၀င္ေရာက္ရွာေဖြ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါတယ္။

Tips Read 3205 times