အေျခခံပညာအထက္တန္းတြင္ အဂၤလိပ္စာဘာသာရပ္ကို နားေထာင္ျခင္း၊ အေျပာ၊ အဖတ္၊ အေရး စြမ္းရည္ (၄) မ်ိဳးစနစ္ျဖင့္ သင္ၾကားေပးသင့္ေၾကာင့္ ေဆြးေႏြး

အေျခခံပညာအထက္တန္းတြင္ အဂၤလိပ္စာဘာသာရပ္ကို နားေထာင္ျခင္း၊ အေျပာ၊ အဖတ္၊ အေရး စြမ္းရည္ (၄) မ်ိဳးစနစ္ျဖင့္ သင္ၾကားေပးသင့္ေၾကာင့္ ေဆြးေႏြး

ပညာေရးၿပီးဆုံးခ်ိန္တြင္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ အမ်ားစု၏ ေရးသား၊ ေျပာဆုိ ဆက္သြယ္ႏိုင္စြမ္းမွာ နိမ့္က်ေနဆဲျဖစ္ပါသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ အထက္တန္းပညာေရးၿပီးဆုံးခ်ိန္မွာ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ အတုိင္းအတာတစ္ခုအထိ ထိေရာက္စြာ ေရးသားေျပာဆုိဆက္သြယ္ႏုိင္ရန္အတြက္ (Grade-9) အဌမတန္းမွ စတင္၍ အဂၤလိပ္စာ ဘာသာ သင္ရိုးညႊန္းတမ္းမ်ားႏွင့္ သင္ၾကားပုံ နည္းစနစ္မ်ား၊ အကဲျဖတ္စနစ္ (စာေမးပြဲ) ကို ေခတ္ႏွင့္ ေလ်ာ္ညီစြာ စြမ္းရည္ ၄ မ်ိဳး ပါ၀င္ေသာ စနစ္သုိ႔ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲသင္ၾကားရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကသည္။

READ - မူလတန္းေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာပိုးအိတ္ဒဏ္မပိေစေရး အခ်ိန္ဇယားေရးဆြဲ၍ စာသင္ရန္ ၫႊန္ၾကား

အေျခခံပညာေက်ာင္းမ်ား၌ အဂၤလိပ္စာသင္ၾကားရာတြင္ အဖတ္ႏွင့္ အေရးကို အဓိက သင္ၾကား ေပးခဲ့ၿပီး နားေထာင္ျခင္းႏွင့္ အေျပာကို အေလးထားသင္ၾကားမႈ မရွိခဲ့သည့္အတြက္ နားေထာင္တတ္ၿပီး နားလည္ႏိုင္မႈႏွင့္ သြက္လက္ယုံၾကည္စြာ ေျပာဆုိႏုိင္မႈ အလြန္အားနည္းခဲ့ပါသည္။

အဂၤလိပ္ဘာသာ အေရး၊ အဖတ္၊ အေျပာႏွင့္ နားေထာင္ျခင္း စြမ္းရည္ ၄ ရပ္ကို သင္ၾကားေပးႏုိင္ရန္ တစ္ႏိုင္ငံလုံး အေျခခံပညာေက်ာင္းမ်ားတြင္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို သင္ၾကားနည္း၊ စြမ္းရည္ျမွင့္ေပးရန္ အဓိကလုိအပ္ၿပီး သင္ေထာက္ကူပစၥည္းမ်ား ေက်ာင္းတုိင္းအတြက္ လိုအပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အခ်ိန္ယူ ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္သည့္အတြက္ ဦးစြာ အဂၤလိပ္စာ သင္ယူတတ္ေျမာက္မႈကို အမွန္တကယ္ စစ္ေဆး ေဖာ္ေဆာင္ေပးႏုိင္သည့္ ေမးခြန္းပုံစံႏွင့္ ေျပာင္းလဲစစ္ေဆးျခင္းျဖင့္ သင္ၾကားသင္ယူမႈ ပုံစံကို ေျပာင္းလဲယူႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။

ဆရာမ်ားကို ေလ့က်င့္ျမွင့္တင္ေပးႏိုင္ခဲ့လွ်င္ သင္ေထာက္ကူပစၥည္းမ်ား ျပည့္စုံစြာ ျဖည့္တင္း ေပးႏိုင္ခဲ့လွ်င္ အေျခခံပညာအထက္တန္းတြင္ အဂၤလိပ္စာ ဘာသာရပ္ကို နားေထာင္ျခင္း၊ အေျပာ၊ အဖတ္၊ အေရး စြမ္းရည္ ၄ မ်ိဳး စနစ္ျဖင့္ သင္ၾကားေပးသင့္ေၾကာင္း ေထာက္ခံေဆြးေႏြးခဲ့သည္။

မိမိတို႔ တက္ေရာက္လုိသည့္ သင္တန္းေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ ပုဂၢလိက တကၠသိုလ္မ်ားကို ရွာေဖြလိုပါက ဒီ Link မွာရွာေဖြႏိုင္ပါသည္။

Source: kyaemone

News Read 3301 times