အထက္တန္းျပဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို သင္ၾကားမႈဆိုင္ရာဘာသာရပ္ႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ ရွိ/မရွိ စိစစ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။
ယခု တကၠသိုလ္၀င္တန္းစာေမးပြဲတြင္ ၀င္ေရာက္ေျဖဆိုမည့္ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ားအေနျဖင့္ သင္ခန္းစာ မ်ားကို သင္ၾကားရာတြင္ ဘာသာရပ္ကၽြမ္းက်င္မႈရွိၿပီး ဘာသာရပ္ကိုက္ညီေသာ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားျဖင့္ သင္ၾကားၿပီး စာေမးပြဲေအာင္ခ်က္ျမင့္မားေစရန္အတြက္ လက္ရွိသင္ၾကားေနေသာ အထက္တန္းျပဆရာ/ဆရာမမ်ားသည္ ဘာသာရပ္မ်ား ကိုက္ညီမႈ ရွိ/မရွိႏွင့္ ဆရာအင္အား လံုေလာက္မႈ ရွိ/မရွိကို အေျခခံပညာအထက္တန္းေက်ာင္းအုပ္မ်ားျဖင့္ စိစစ္ၿပီး ျပန္လည္တင္ျပရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အေျခခံ ပညာဦးစီးဌာနမွ သိရပါတယ္။
“လက္ရွိသင္ေနရတာ ဆရာမလံုေလာက္လို႔ ကုိယ့္ဘာသာရပ္မဟုတ္တဲ့သူ၀င္သင္ရင္ ကေလးေတြအတြက္ အခက္အခဲျဖစ္မယ္၊ ဆရာေတြလည္း ပိုပင္ပန္းတယ္။
ဘာသာရပ္ကိုက္ညီမႈမရွိရင္ သင္ၾကားေရးဟာလည္း ထိေရာက္မွာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ လက္ရွိသင္ေနတဲ့ဆရာေတြက ဘာသာရပ္ကိုက္ရဲ႕လား၊ ဆရာအင္အားေရာ လံုေလာက္မႈရွိရဲ႕လားဆိုတာကို ေက်ာင္းေတြကို ေတာင္းထားတယ္။
ေက်ာင္းေတြက တင္ျပလာတဲ့ အေျခအေနအေပၚ မူတည္ၿပီးေတာ့ လိုအပ္တာကို ျဖည့္ဆည္းႏိုင္ဖုိ႔ ေဆာင္ရြက္ရမွာေပါ့” ဟုအေျခခံပညာ ဦးစီးဌာနမွ အဆင့္ျမင့္အရာရွိတစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရပါတယ္။
ယခုႏွစ္မတ္လအထိ ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ အထက္တန္းျပ ဆရာ/ဆရာမေလးေသာင္းတစ္ေထာင္ေက်ာ္ခန္႔ ထားေပးခဲ့ေသာ္လည္း အထက္တန္းျပဆရာ၊ ဆရာမ လိုအပ္ခ်က္မွာ ေျခာက္ေထာင္ေက်ာ္အထိ ရွိေနေသးေၾကာင္း လက္ရွိပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနလက္ေအာက္ရွိ အေျခခံပညာေက်ာင္းမ်ားတြင္ ဆရာ/ဆရာမလိုအပ္ခ်က္မွာ ေက်းလက္ထက္ ၿမိဳ႕ေပၚရွိ အေျခခံပညာေက်ာင္းမ်ားတြင္ ပိုမိုလိုအပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရပါတယ္။
Source: Democracy