ဗီြဒီယိုဂိမ္းေတြကို အေမရိကန္ျပည္နယ္ ၈ ခုက အထက္တန္းေက်ာင္းေတြမွာ သင္ရိုးအျဖစ္ ျပဌာန္းလိုက္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။
အေမရိကန္ႏိုင္ငံမွာ eSports ဗီြဒီယိုဂိမ္းေတြကို တရားဝင္ေက်ာင္းသင္ခန္းစာေတြအျဖစ္ ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ ေဆာင္းတြင္းက ေကာ္နက္တီကပ္ ၊ ေဂ်ာ္ဂ်ီယာ ၊ ကင္တပ္ကီ ၊ မက္ဆာခ်ဴးဆက္ နဲ ့ရုဒ္အိုင္းစ္လန္းတို ့မွာ စတင္သင္ၾကားခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
လအနည္းငယ္ၾကာျပီးေနာက္မွာေတာ့ အလာဘားမား ၊ မစၥစပီနဲ ့တကၠဆက္ ေက်ာင္းေတြ မွာလည္း eSports သင္ရိုးေတြ ထည့္သြင္းလာျပီလို ့ျပည္နယ္ အထက္တန္း ေက်ာင္း အဖဲြ ့အစည္းဆိုင္ရာ အမ်ိဳးသားဖက္ဒေရးရွင္းအဖဲြ ့အစည္းမွ ထုတ္ျပန္ခ်က္ကို ကိုးကားျပီး CNN သတင္းမွာ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။
Newzoo သုေတသနကုမၸဏီရဲ့ အဆိုအရ ကမၻာ့ eSports ေစ်းကြက္ဟာ ၂၀၁၉ မွာ ေဒၚလာ ၁ ဘီလ်ံေက်ာ္ ဝင္ေငြရိွတဲ့ ေစ်းကြက္ျဖစ္လာမယ္လို ့ခန္ ့မွန္းထားပါတယ္။ eSports ပရိတ္သတ္ကလည္း ၂၀၁၉ ထဲမွာ လူေပါင္း ၄၅၄ သန္း ရိွလာမယ္လို ့ဒီသုေတသနက ခန္ ့မွန္းထားပါတယ္။
eSport ဂိမ္းဟာလည္း အသက္ေမြးမႈတစ္ခုျဖစ္လာျပီး တစ္ခ်ိဳ ့ဂိမ္မာေတြဟာ ဂိမ္းကစားရင္းနဲ ့မိသားစုကို ေထာက္ပံ့ႏိုင္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။
ကမၻာ့ eSport ေလာကမွာ ပရိုအဆင့္ရိွတဲ့ ပေလယာတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ႏွစ္ကို ေဒၚလာ သိန္းနဲ ့ခ်ီ ဝင္ေငြရျပီး ျပိဳင္ပဲြေတြမွာ အႏိုင္ရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေဒၚလာ သန္းေပါင္းမ်ားစြာ ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ပဲ ေက်ာင္းသင္ရိုးမွာ ဗီြဒီယိုဂိမ္းသင္ရုိးေတြ ထည့္သြင္းျခင္းကေန ေက်ာင္းသားေတြဟာ ဝင္ေငြေကာင္းျပီး ဘဝအာမခံခ်က္ရိွတဲ့ အသက္ေမြးလုပ္ငန္းတစ္ခုထဲ ဝင္ေရာက္ႏိုင္ေတာ့မွာပါ။နယူးေယာ့ခ္တကၠသိုလ္နဲ ့ကယ္လီဖိုးနီးယားတကၠသိုလ္တို ့ဟာလည္း ဗီြဒီယိုဂိမ္းေတြကို ပညာသင္ဆုေပးလာျပီ ျဖစ္ပါတယ္။
ေဂ်ာ့ခ်္ဝါရွင္တန္တကၠသိုလ္မွ အားကစားစီမံေရးရာ ပါေမာကၡ လီဆာေနေရာ့တီမွ eSports ဟာ ပံုမွန္အားကစား အမ်ိဳးအစားေတြအတိုင္း ေခတ္စားလာေနျပီး eSport ေပၚ လူထုစိတ္ဝင္စားမႈနဲ ့ေတာင္းဆိုခ်က္ေတြ ျမင့္တက္ေနတယ္လို ့ေျပာပါတယ္။
တရုတ္ႏိုင္ငံ ဂ်ီနန္ျပည္နယ္က Lanxiang နည္းပညာေက်ာင္းမွာလည္း eSports ကို သင္ရုိးအျဖစ္ ထည့္သင္ေနပါတယ္။
တရုတ္ႏိုင္ငံက Lanxiang eSports ေက်ာင္းသားေတြဟာ ဗီြဒီယိုဂိမ္းကစားနည္း သင္ဖို ့တစ္ႏွစ္ကို ၁၄၇၀ ေပါင္ ေပးရတယ္လို ့ဆိုပါတယ္။
ဒီေက်ာင္းသားေတြဟာ ေက်ာင္းခ်ိန္ တစ္ဝက္ကို ဂိမ္းကစားရင္း ကုန္ဆံုးျပီး က်န္တဲ့ သင္တန္းခ်ိန္တစ္ဝက္ကို ေအာင္ျမင္တဲ့ ဂိမ္မာျဖစ္ဖို ့သီအိုရီပိုင္း သင္ၾကားေနၾက ပါတယ္။
source: duwun